Kundeservice er altafgørende for en virksomheds succes. Føler kunden sig ikke ordentligt mødt og respekteret, vil han eller hun vælge at handle andetsteds, uanset om der er tale om en almindelig butik eller en anden type virksomhed. Denne bog henvender sig til de medarbejdere, der har den direkte kundekontakt i det daglige, og vejleder i, hvordan man giver kunden den bedste oplevelse.
Jørgen Lausen har mange års erfaring som personalechef og underviser i salgs- og præsentationsteknik og har udgivet flere bøger om emnet.
Superkundeservice: en bog om hvad du bør gøre
- Format:
- ePub
- Beskyttelse:
- Digital vandmærkning
- Udgivet:
- 18. maj 2017
Leveringstid:
Straks på e-mail
Beskrivelse af Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre
Find lignende bøger
Bogen Superkundeservice. En bog om hvad du bør gøre findes i følgende kategorier:
© 2025 Book Solutions ApS Registered company number: DK43351621