Reklamer Der Rammer Rigtigt
bind 56 i Store Piger serien
- Format:
- MP3
- Beskyttelse:
- Digital vandmærkning
- Udgivet:
- 30. maj 2023
- Oplæser:
- Marie Skadhauge, Ditte Skrumsager
Leveringstid:
Straks på e-mail
Beskrivelse af Reklamer Der Rammer Rigtigt
Inden for det 'kropspositive' miljø brokker vi os ofte over, når tykke mennesker fejlfremstilles i reklamer (eller slet ikke repræsenteres). Men vi skal også huske at hylde de gange, hvor noget går godt. Endda allerbedst, hvis det ikke er en del af en 'diversitetsskabende' kampagne, men bare er en almindelig reklame. Sådan nogle findes(!) - og Marie har taget et eksempel med.
Er det fedt at være fed? Det prøver veninderne Ditte og Marie at finde ud af i podcasten Store Piger. Her handler det om at være tyk og alt det gode, det dårlige og det komplicerede, der følger med en stor krop.
Ditte Skrumsager Hansen (f. 1994) er journalist og redaktør.
Marie Nørgaard Skadhauge (f. 1995) er journalist og psykologistuderende på Syddansk Universitet.
Er det fedt at være fed? Det prøver veninderne Ditte og Marie at finde ud af i podcasten Store Piger. Her handler det om at være tyk og alt det gode, det dårlige og det komplicerede, der følger med en stor krop.
Ditte Skrumsager Hansen (f. 1994) er journalist og redaktør.
Marie Nørgaard Skadhauge (f. 1995) er journalist og psykologistuderende på Syddansk Universitet.
Find lignende bøger
Bogen Reklamer Der Rammer Rigtigt findes i følgende kategorier:
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål > Social diskriminering og ligestilling
- Sundhed, relationer og personlig udvikling > Familie og sundhed > Håndtering af personlige problemer
- Sundhed, relationer og personlig udvikling > Selvhjælp og personlig udvikling
- Kvalifikatorer: geografi > Europa > Nordeuropa, Skandinavien > Danmark
- Kvalifikatorer: tidsperiode > 1500 til i dag > 21. århundrede, 2000 til 2100 > Tidlige 21. århundrede, 2000 til 2050
© 2025 Book Solutions ApS Registered company number: DK43351621