Direct Marketing

Bag om Direct Marketing

Håndbog, der gennemgår, hvordan man opbygger, gennemfører og tester en direct marketing-kampagne. Med eksempler på succeser og fiaskoer. Indhold: Direct mail ; Test ; Direct mailen ; Yderkuverten ; Salgsbrevet ; Brochuren ; Svarkort ; Liftletter ; Kuponannoncer ; Respons på internettet ; Salg i flere stadier.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788711417843
  • Format:
  • ePub
  • Beskyttelse:
  • Digital vandmærkning
  • Udgivet:
  • 29. oktober 2010
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Direct Marketing

Håndbog, der gennemgår, hvordan man opbygger, gennemfører og tester en direct marketing-kampagne. Med eksempler på succeser og fiaskoer.
Indhold: Direct mail ; Test ; Direct mailen ; Yderkuverten ; Salgsbrevet ; Brochuren ; Svarkort ; Liftletter ; Kuponannoncer ; Respons på internettet ; Salg i flere stadier.
Find lignende bøger
Bogen Direct Marketing findes i følgende kategorier: