Bøger af Erik Harr

Filter
Filter
Sorter efterSorter Nyeste
  • af Erik Harr
    100,00 kr.

    Medielobbyisme er en effektiv kommunikationsform, der med fordel kan benyttes af enhver organisation – interesseorganisation, privat virksomhed elleroffentlig institution.Det handler om at sætte dagsordener i medierne og om at kommunikeremere offensivt med organisationens væsentligste interessenter. Midlet er dehistorier, som medielobbyisten bringer i spil, og som på kort eller længere sigtplejer organisationens interesser. Målet er, at de rette historier når frem til derette modtagere og dermed får indflydelse på deres holdninger og adfærd.Medielobbyisme er spin i version 2.0. Og mere end det. Medielobbyisme kombinererforskellige metoder fra journalistik, kommunikation og PR og er samtidigen kommunikationsform, der kan få afgørende betydning for nye måderat udvikle organisationens gennemslagskraft på.I bogen fortælles, hvordan man konkret kan bruge sit eget medie – f.eks.en hjemmeside, et nyhedsbrev eller et blad – til både at kommunikere medsine egne modtagere og som et bevidst redskab til at inddrage og påvirke relevanteinteressenter og til at skabe historier i det øvrige mediebillede. I etklart sprog og gennem masser af eksempler får læseren mange forskelligeredskaber til at arbejde effektfuldt og strategisk med medielobbyisme.