Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
-
48,99 kr. Pædagoger og andre omsorgsmedarbejdere i socialsektoren skriver meget – og ofte bliver det, de skriver, modtaget og læst med spændt forventning og til tider bekymring. Derfor er det vigtigt at kunne udtrykke sig korrekt og velformuleret på skrift. I ”Når pædagoger skriver – en håndbog i skriftlig kommunikation”, der udkom første gang i 1996, gennemgår Kirsten Rask teori og konkrete skriveregler inden for skriftlig kommunikation og giver en lang række eksempler på nogle af de tekster, der er en del af pædagogers hverdag – fx breve til forældre, handlingsplaner, jobansøgninger, rapporter m.m.Kirsten Rask (f. 1951) er cand.mag. i dansk med bifag i russisk. Hun har udgivet en lang række bøger om dansk sprog og grammatik og har i samarbejde med Teknologisk Institut udviklet Den Danske Korrekturlæseruddannelse. Kirsten Rask har modtaget flere priser og legater for sit arbejde.
- E-bog
- 48,99 kr.
-
49,00 kr. I et videnssamfund som det danske, hvor mange af os er fagfolk inden for nogle ganske få områder og lægfolk inden for alle andre, er vi afhængige af, at eksperterne formår at formidle deres faglige viden på en måde, så det er til at forstå. "Fagsprog – videnssprog" er en teori- og håndbog til alle fagfolk, der ønsker teknikker til at formidle faglig kompliceret viden på et letforståeligt sprog.Bogen udkom første gang i 2004.Kirsten Rask (f. 1951) er cand.mag. i dansk med bifag i russisk. Hun har udgivet en lang række bøger om dansk sprog og grammatik og har i samarbejde med Teknologisk Institut udviklet Den Danske Korrekturlæseruddannelse. Kirsten Rask har modtaget flere priser og legater for sit arbejde.
- E-bog
- 49,00 kr.
-
49,00 kr. Hvordan skriver man professionelt? Tidligere skulle den skriftlige kommunikation fra virksomheder og offentlige instanser helst være højtidelig og upersonlig, hvis modtageren skulle opfatte den som seriøs. Det har ændret sig meget i dag, hvor der er prestige i at udtrykke sig på et moderne og personligt dansk i fx mails, pjecer, vejledninger, nyhedsbreve osv.Kirsten Rask viser i "Skriv professionelt", der udkom første gang i 2009, hvordan man finder frem til en moderne og kompetent tone i sit professionelle skriftsprog.Kirsten Rask (f. 1951) er cand.mag. i dansk med bifag i russisk. Hun har udgivet en lang række bøger om dansk sprog og grammatik og har i samarbejde med Teknologisk Institut udviklet Den Danske Korrekturlæseruddannelse. Kirsten Rask har modtaget flere priser og legater for sit arbejde.
- E-bog
- 49,00 kr.
-
78,99 kr. Er du en af de mange, som overvejer at vinke farvel til det faste job og i stedet starte op som selvstændig på nettet? Så er denne bog skrevet til dig.Her får du opskriften på, hvordan du hjemme fra køkkenbordet kan starte din egen forretning ved at sælge den viden, du allerede har, gennem fx onlinekurser.Flere og flere danskere benytter sig af onlinekurser, når de skal lære nyt – hvad enten det gælder at strikke, opdrage hunden, få et bedre selvværd eller mestre et nyt sprog. Markedet for onlinekurser boomer i Danmark, og i bogen her bliver du klædt på til selv at blive en del af eventyret.Igennem 11 trin bliver du guidet gennem processen og får svar på en lang række spørgsmål.Bogen er til dig, der drømmer om at starte din egen virksomhed – uden de store startomkostninger og uden den helt store risiko. Til dig, der er klar til at gøre noget ved drømmen – nu.Malene Fich Weischer er indehaver af virksomheden Netinspire og har arbejdet med onlinemarkedsføring og -produktudvikling siden 2000. Hun er uddannet fra CBS, men har haft sit aktive virke i mediebranchen, hvor hun bl.a. har været redaktør for flere større medier herhjemme samt digital chef for Aller Medier.I 2015 grundlagde hun Netinspire, som rådgiver især mindre selvstændige i onlinemarkedsføring og i at starte langtidsholdbare forretninger på nettet. Hun er desuden en aktiv underviser og foredragsholder – både online og offline.
- Lydbog
- 78,99 kr.
-
96,99 kr. Werden Klatsch und Tratsch zu Unrecht verschrien? Nach Ansichten der erfolgreichen Kommunikationstrainerin Cornelia Topf durchaus. Denn wer sich gerne entsprechend austauscht, ist auch bestens informiert. Dies kann private wie auch berufliche Vorteile mit sich bringen. Wie das ganze genau funktioniert und auch sie zum erfolgreichen informellen Kommunikator werden können, erläutert die Autorin in ihrem Hörbuch „Klatsch und Tratsch".Cornelia Topf wurde im Jahr 1953 in der im Taunus gelegenen Stadt Kelkheim geboren. Nach einer Ausbildung zur Industriekauffrau studierte sie Wirtschaftswissenschaften an der Justus-Liebig-Universität in Gießen. Sie arbeitete als PR-Managerin und Journalistin, bevor sie sich als Kommunikationstrainerin selbstständig machte. Mittlerweile ist Cornelia Topf Geschäftsführerin ihres eigenen Trainingsinstituts „Metatalk" in Augsburg und erfolgreich als Sachbuchautorin tätig.
- Lydbog
- 96,99 kr.
-
99,00 kr. Sproget i dansk ledelses- og virksomhedskommunikation er fyldt med klichéer, platheder og oppustede formuleringer. Fyldt med bullshit. Det gør sproget både uklart og uskønt, til tider sågar uforståeligt og uværdigt. Det er tid til et opgør. I denne bog får ledelsessproget en tiltrængt opsang.Retorikeren Mikkel Toxvig undersøger i bogen "Farvel til business bullshit – et opgør med klichéer, platheder og oppustet sprog", dels hvad der kendetegner den uheldige side af dansk ledelses- og virksomhedskommunikation i dag med oppustede modeord, klichéer, platheder, hurra-ord, pligtsludder og utallige engelske vendinger. Dels besøger han nogle af de steder, hvor bullshit er særligt udtalt. Det drejer sig blandt andet om værdier, visioner, missioner, kernefortællinger og metaforer.Målet med opgøret er at vise, hvor og hvorfor det går galt med bullshit-sproget, og i stedet opfordre ledere og medarbejdere til at bruge et klart, uforstilt og uprætentiøst sprog, som andre forstår."Hvor vender man sig hen, når man skal oparbejde en etisk og kritisk refleksion over, hvad ledelsessproget har ført med sig? Og hvad gør man i fremtiden for at sikre klar og troværdig kommunikation? Med "Farvel til business bullshit" tilbyder Mikkel Toxvig relevante svar på det spørgsmål. Hans bog er en klar og kritisk erklæring om, at vi er på afveje, og at vi alt for længe har haft skyklapper på." – Louise Dinesen, erhvervspsykolog, forfatter og autoriseret arbejdsmiljørådgiverMikkel Toxvig (f. 1990) er uddannet cand.mag. i retorik fra Aarhus Universitet og arbejder som kommunikationsansvarlig i konsulentvirksomheden Garuda, der rådgiver om emner inden for HR og ledelse. Mikkel interesserer sig især for, hvordan ledere, specialister og virksomheder kommunikerer klart og troværdigt, redeligt og forståeligt – i et sprog uden for mange dikkedarer eller unødvendige modeord. Bogen "Farvel til business bullshit – et opgør med klichéer, platheder og oppustet sprog" er hans forfatterdebut.
- Lydbog
- 99,00 kr.
-
- Et opgør med klichéer, platheder og oppustet sprog
240,00 kr. Sproget i dansk ledelses- og virksomhedskommunikation er fyldt med klichéer, platheder og oppustede formuleringer. Fyldt med bullshit. Det gør sproget både uklart og uskønt, til tider sågar uforståeligt og uværdigt. Det er tid til et opgør. I denne bog får ledelsessproget en tiltrængt opsang.Retorikeren Mikkel Toxvig undersøger i bogen Farvel til business bullshit - et opgør med klichéer, platheder og oppustet sprog, dels hvad der kendetegner den uheldige side af dansk ledelses- og virksomhedskommunikation i dag med oppustede modeord, klichéer, platheder, hurra-ord, pligtsludder og utallige engelske vendinger. Dels besøger han nogle af de steder, hvor bullshit er særligt udtalt. Det drejer sig blandt andet om værdier, visioner, missioner, kernefortællinger og metaforer.Målet med opgøret er at vise, hvor og hvorfor det går galt med bullshit-sproget, og i stedet opfordre ledere og medarbejdere til at bruge et klart, uforstilt og uprætentiøst sprog, som andre forstår.
- E-bog
- 240,00 kr.
-
125,99 kr. "´Arte y oficio de las Relaciones Públicas´ es un manual de lectura obligada para cualquier persona que esté considerando estudiar esta carrera. También es una valiosa guía de recursos en el área de comunicaciones. Planeo utilizar varios ejemplos que extraje de ahí para enseñar, reforzar y revitalizar a mi propio personal. Escucha este audiolibro y aprende de una de las grandes expertas en Relaciones Públicas".----Susan Flinn Cobian, presidenta de Salud HYC"Sandra conoce estratégicamente las Relaciones Públicas por dentro y por fuera, y también sabe cómo hacer que lleguen a buen fin. Este audiolibro no sólo es una excelente introducción para aquellos que son nuevos en RP, sino que tiene muchos conocimientos para el profesional experimentado. Lo recomiendo de todo corazón".---- Chip Walker, Director de Estrategia de Marca, Bloomberg MediaEste audiolibro está narrado en español latinoSandra Stahl es una reconocida líder de pensamiento con una amplia experiencia, tanto en Relaciones Públicas como en campañas de estrategias en comunicación y conectividad entre los asistentes a seminarios y congresos. Escribe para varias revistas como AdAge, La semana en las Relaciones Públicas, Mujeres Emprendedoras, entre otras.Desde 2003 ha elaborado estrategias y campañas de comunicación para empresas multinacionales de todos los tamaños, hasta ONGs, instituciones académicas y en su propia agencia global de comunicaciones, en los puestos corporativos y como cofundadora de Jacobstahl.Sus clientes y colegas la consideran una persona muy valiosa por su creatividad y sus conocimientos con los que aporta soluciones de comunicación. También por su capacidad para convertir los asuntos complejos en cuestiones manejables. Sandra es profesora en el programa de posgrado de Marca y Comunicaciones Integradas, en la Universidad de la ciudad de Nueva York.
- Lydbog
- 125,99 kr.
-
51,99 kr. „Der ultimative Rhetorik-Brevier" des bekannten Kommunikationstrainers Harry Holzheu! Der erfolgreiche Fachbuchautor verrät darin die 120 besten Erfolgsprinzipien für Redner – einfach und praxisnah ausformuliert. Mit dabei sind Anregungen zur Gliederung von Vorträgen, Empfehlungen für die Überwindung von Nervosität bei Sprechern oder auch Tipps für ein selbstsicheres Auftreten während einer Präsentation...Harry Holzheu wurde 1934 in Zürich geboren. Er ist ein bekannter Kommunikationstrainer und Sachbuchautor im deutschsprachigen Raum. Harry Holzheu veröffentlichte zahlreiche Fachbücher, darunter auch einige Bestseller und erhielt im Jahr 2009 in Zürich von der Graduate School of Business Administration den Life Long Achievement Award für seine berufliche Tätigkeit.
- Lydbog
- 51,99 kr.
-
51,99 kr. Bei dem Titel „Natürliche Rhetorik" handelt es sich um ein Fachbuch des bekannten Kommunikationstrainers Harry Holzheu. Der erfolgreiche Autor vermittelt darin, wie durch natürliche Rhetorik die Kommunikation im Arbeitsalltag verbessert werden kann und sie bei geschäftlichen Verhandlungen oder dem Halten eines beruflichen Vortrags mit authentischem und selbstsicherem Auftreten glänzen können...Harry Holzheu wurde 1934 in Zürich geboren. Er ist ein bekannter Kommunikationstrainer und Sachbuchautor im deutschsprachigen Raum. Harry Holzheu veröffentlichte zahlreiche Fachbücher, darunter auch einige Bestseller und erhielt im Jahr 2009 in Zürich von der Graduate School of Business Administration den Life Long Achievement Award für seine berufliche Tätigkeit.
- Lydbog
- 51,99 kr.
-
210,00 kr. I klassisk økonomi afhænger dit udbytte af din investering. Investeringen kan du se i kroner og ører og udbyttet ligeså. Erhvervsfolk har stort fokus på vækst, men de overser og udnytter ofte ikke det potentielt stærkeste aktiv, de har til rådighed: deres tid og tale.Med stor præcision og glimt i øjet sætter Mette Højen i denne bog fingeren på erhvervslivets retoriske uvaner og viser, hvordan ledere og virksomheder med få retoriske greb og fokuseret træning kan få meget mere ud af deres taler, møder og præsentationer.Med en stærk forståelse for erhvervslivets særlige spilleregler, en musikalsk baggrund og evnen til at udfordre erhvervsfolk på deres (manglende) taleevner har Mette Højen derfor skabt en ny retorisk disciplin: Erhvervsretorik.Højens mission er at bringe dyderne fra den klassiske retorik og sensibiliteten og disciplinen fra musikkens verden ind i erhvervslivets konferencesale og mødelokaler.Mette Højen (f. 1987) er cand.mag. i retorik fra Københavns Universitet, trompetist og ejer af konsulent- og rådgivningsfirmaet Erhvervsretorik. Hun træner topledere og hele koncerner i at komponere og levere velklingende præsentationer og møder, der engagerer, vinder kunder, skaber vækst – og giver store sorte tal på bundlinjen.
- Lydbog
- 210,00 kr.
-
Fra 24,99 kr. Specjalista w dziedzinie szkoleń biznesowych odsłania tajniki swojego warsztatu. Uporządkowany, teoretyczny wywód wzbogacony jest anegdotami z doświadczenia zawodowego autora. Książka sprawdzi się zarówno jako poradnik dla managerów ds. szkoleń, jak i podręcznik dla studentów wielu kierunków związanych z biznesem. Paweł Kopijer - autor książek o tematyce fantasy i science fiction, a także publikacji na temat biznesu oraz finansów. Wykładowca akademicki, prezes 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń i polskiego oddziału stowarzyszenia American Society for Training and Development, które zostało przekształcone w Polish Society for Training and Development. Odpowiedzialny za projekt zagranicznych misji studyjnych, specjalista w branży szkoleniowej, ekspert w zarządzaniu. Posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie biznesowe oraz menadżerskie, które zdobywał w kraju i poza jego granicami. Interesuje się neurodydaktyką.
-
Fra 199,00 kr. Der vil altid være støj, der gør det svært for enhver at foretage vurderinger og træffe beslutninger. Daniel Kahneman, Olivier Sibony og Cass R. Sunstein viser i denne bog, hvordan støj er årsagen til, at der begås fejl inden for alle områder - herunder lægevidenskab, jura, sundhed, patenter, økonomi, retsmedicin, strategi og ansættelsesprocesser. Selvom støj findes overalt, hvor der træffes beslutninger, ignorerer både enkeltpersoner og organisationer dens betydning - ofte med store omkostninger til følge. Med enkle midler udforsker denne banebrydende bog, hvad vi kan gøre for at træffe bedre beslutninger.Forestil dig to læger, der stiller forskellige diagnoser til patienter med samme sygdom. Eller to dommere ved samme domstol, der giver forskellige domme til mennesker, der har begået identiske forbrydelser. Forestil dig, at beslutningerne afhænger af, om det er morgen eller eftermiddag, om det er mandag eller onsdag, eller om det er lige før eller efter frokost. Det er eksempler på støj: variationer i beslutninger, der burde være identiske.
-
99,00 kr. "Elefanten i rummet" handler om det, vi mærker og ikke handler på.Vi kender det alle sammen. Vi sidder i en gruppe eller til et møde og diskuterer et emne eller en problematik. Men neden under diskussionen kører en undertekst, som ingen af de tilstedeværende sætter ord på.Dette fænomen er et eksempel på ’elefanten i rummet’: Den mærkes af de fleste, den går i vejen og bliver svær at arbejde med, hvis ingen peger på den og siger: ’Dér er den. Lad os kigge på den og se, hvordan vi kan få den til at fylde mindre.’I "Elefanten i rummet" viser Lotte Svalgaard gennem eksempler og spørgsmål til refleksion, hvordan elefanten bør behandles, til gavn for både arbejdsglæde, kreativitet og produktivitet.Lotte Svalgaard er ph.d. og selvstændig organisationspsykolog. Desuden lederudviklingskonsulent på INSEAD samt seniorpartner i Action Lab, hvor fokus er forretningsdrevet aktionslæring.Lotte Svalgaard er post.doc. på Center for Organisationspsykologi ved Roskilde Universitet og en del af staben på MPO (Master i Organisationspsykologi). Hun har mange års erfaring med udvikling af top og mellemledere, læring i og udvikling af organisationer.
- Lydbog
- 99,00 kr.
-
- Hvordan vi opnår mere ved at snakke mindre
Fra 149,00 kr. Støjfri ledelse er en hyldest til det mest overhørte, enkle og handlekraftige ledelsesværktøj, nemlig stilheden. I en humoristisk og veloplagt tone argumenterer Bastian Overgaard for, hvorfor stilhed bør integreres som en struktureret del af vores kommunikation, ledelse og samarbejde. Især i en fremtid, der råber på mere eftertanke, menneskeligt overskud og mangfoldige løsninger.Bastian Overgaard trækker på sprogforskning, hjerneforskning og adfærdsforskning. Og deler tankevækkende eksempler på danske ledere, der har sparet tid, reduceret stress og skabt bedre samarbejde ved at sætte noget så uvant som stilhed på dagsordenen. Bogen afslører også de skjulte konsekvenser overflødig snak har for vores fokus, trivsel og resultater. Støjfri ledelse giver konkrete anvisninger til, hvordan man skaber intelligente støjfri mellemrum. En bog, der vil inspirere alle, som ønsker bedre kommunikation, nærværende møder og stærkere relationer. Bogen kan forudbestilles.
-
49,00 kr. Hvis professionel kommunikation skal være effektiv og have den ønskede virkning, er der en række faktorer, man må tage højde for i planlægningen. Listen over de medier, vi har til rådighed, er nærmest uendelig, men de overvejelser, man bør gøre sig, er ofte de samme. Hvem er målgruppen? Hvem er afsender? Hvad er budskabet? Det er blot nogle af de spørgsmål, man bør stille sig selv, når man arbejder med kommunikation.I denne bog stiller Jan Krag Jacobsen 25 spørgsmål, og kan man svare på dem, er man allerede godt på vej med sit formidlingsprodukt.Jan Krag Jacobsen (f. 1939) er uddannet kemiingeniør og cand.polyt. Han var i mange år ansat som lektor ved Kommunikationsuddannelsen på Roskilde Universitetscenter, hvor han blandt andet underviste i interviewteknik – et emne han har skrevet flere bøger om. Jan Krag Jacobsen har desuden været præsident for Det Danske Gastronomiske Akademi.
- E-bog
- 49,00 kr.
-
96,99 kr. Kommunikation nachhaltig verbessern Wie wir miteinander reden, hat großen Einfluss auf unsere Lebensqualität. Diese Chance können wir bewusst nutzen, indem wir lernen einander zuzuhören und klare, aufrichtige Botschaften auszusenden, die zu Verständigung und Unterstützung führen.Das Konzept von Angela Dietz ergänzt das Modell der Gewaltfreien Kommunikation nach Rosenberg um eine biologisch fundierte Lebenslogik, die unser Denken und Handeln in Einklang bringt: Selbstverantwortung und Menschlichkeit machen den Einzelnen stark, Führung effektiv und Unternehmen erfolgreich. »Durch dieses Buch weht der großartige Wind der Freiheit. Sie werden danach die Welt neu sehen!« Werner Tiki Küstenmacher, Autor von "simplify your life"
- Lydbog
- 96,99 kr.
-
99,00 kr. Et potentiale, som kommer til udtryk i vores særlige danske DNA og detmenneskesyn, de værdier og den kulturarv, som dette DNA indeholder.Det kommer til udtryk i vores uddannelsessystem, vores blik for talentudvikling og evnen til at imødekomme digitaliseringen på en innovativmåde – såvel som i den imponerende position, som den kreative sektorallerede har opnået i det danske erhvervsliv. Denne bog har til formål at inspirere alle relevante aktører, der har lyst til og mod på at bidrage til denne spændende og banebrydende proces. En vigtig mission med bogen er at få det brede spektrum af aktører til at forlade deres komfortzone. Til at tænke nye tanker og generere nye ideer. Til at indse potentialet i at samarbejde med aktører og institutioner, man hidtil har været skeptisk overfor. Det er netop i krydsbefrugtningen af det kreative og kommercielle,at potentialet er allerstørst. Naturligvis for de involverede parter, men så sandelig også for samfundet som helhed.Flere end 25 topfolk fra kulturlivet, erhvervslivet, turismesektoren og fondsverdenen kommer til orde i denne lydbog:Lars Aaen Thøgersen, Peter Larsen KaffeKenneth Agerholm, ArtbizzMette Bock, MF (LA)Stine Bosse, erhvervskvindeStephen Bruyant-Langer, The Personal Business PlanUlrik Bülow, erhvervsmandSigne Christiani, Mercedes-Benz DanmarkAne Cortzen, arkitekt og bl.a. tidl. kulturchef for KählerUffe Elbæk, MF (Å)Mikael Fock, Kulturværftet og ToldkammeretMorten Friis-Olsen, Audi DanmarkBertel Haarder, MF (V) og bl.a. tidl. kirke- og kulturministerGerda Hempel, ArtbizzTom Hermansen, Ny CarlsbergfondetJacob Holm, Fritz HansenMarianne Jelved, MF (B) og bl.a. tidl. kulturministerLennart Lajboschitz, erhvervsmandBrian Mikkelsen, Dansk Erhverv og bl.a. tidl. kulturministerSøren Møller, Fredericia TeaterKarim Nielsen, Brøchner HotelsPoul Johannes Pedersen, Thise MejeriAnna Porse Nielsen, SeismonautLars Ramme Nielsen, Dansk ErhvervCaroline Søeborg Ahlefeldt, Heartland FestivalClaus Strue Frederiksen, filosofRasmus Tscherning, Creative Business CupEmil Wilk, Prxjects by Mercedes-BenzMads Øvlisen, erhvervsmandChristian Have indtager rollen som ordstyrer og samtalepartner, ligesom han indrammer hele bogen med sine egne observationer, konklusioner og konkrete anbefalinger.
- Lydbog
- 99,00 kr.
-
Fra 99,00 kr. Personlig gennemslagskraft - defineret som evnen til at brænde igennem over for andre mennesker - er i stigende grad en efterspurgt kompetence hos ledere og medarbejdere. Med udgangspunkt i mange års erfaringer som kommunikationsrådgiver, tv-journalist og efterspurgt foredragsholder og underviser giver Jesper Klit i denne nye, reviderede udgave af bestselleren Personlig Gennemslagskraft en lang række værktøjer, metoder og indsigter til at udvikle læserens personlige gennemslagskraft. Bogen er bygget op omkring de syv stærkeste vaner fra verdens bedste kommunikatører - forklaret på syv kapitler og udstyret med en lang række nyttige øvelser, faktabokse, eksempler, spørgsmål til refleksion og konkrete forslag til handling. Indholdsfortegnelse: Personlig GennemslagkraftSyv stærke vaner fra verdens bedste kommunikatører• Introduktion• Vane 1: Kend dig selv• Vane 2: Planlæg dig til succes • Vane 3: Sig det samme som din krop • Vane 4: Sæt dig selv iscene• Vane 5: Involver dit publikum• Vane 6: Design og fortæl effektive historier• Vane 7: Træn din personlige gennemslagskraft
-
99,00 kr. Denne bog introducerer konceptet kulturel intelligens i Danmark. Succesen af fusioner, innovation og tværnationalt samarbejde afhænger af, at man er i stand til at skabe forståelse og synergi på tværs af kulturforskelle. "Kulturel Intelligens" giver læseren et godt fundament for at arbejde professionelt med kulturforskelle på arbejdspladsen. Kulturel intelligens bygger på en dynamisk forståelse af kultur og på den opfattelse at de kulturelle mekanismer er de samme, hvad enten det handler om mødet mellem nationale forskelle, faglige forskelle, etniske forskelle eller organisatoriske forskelle. Bogen indeholder en række ideer og metoder til, hvordan man i virksomhederne konkret kan arbejde med at udvikle sin kulturelle intelligens. Bogens talrige eksempler og historier stammer fra de fire forfatteres mangeårige erfaringer med internationale grupper, tværfaglig projektledelse, mangfoldighed, fusioner og anden organisationsudvikling.